»Επιστροφή στο i-Reporter

Επειδή λέμε - όλοι - πολλά. Εγω θα πω την ιστορία αυτης της εβδομάδας πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο κι όταν επέστρεψα. Αποφάσισα χαράματα να πάρω τον προαστιακό, αντι για δικό μου μέσο μεταφοράς(αυτοκίνητο) ή ταξί. Πληρώνω το εισιτήριο και λέω σε πόση ώρα έρχεται "ο προαστιακός" για να υπολογίσω οτι προλαβαίνω, αν και πήγα...2 ώρες νωρίτερα (για τα...απρόοπτα). Μου λεει "με ειδοποίησαν οτι σε ενα τέταρτο θα είναι εδω". Εννοούσε μετα απο 1 ώρα και ενα τέταρτο! Μετά απο φασαρία και αφού πλέον ούτε ταξί δεν μπορούσα να πάρω, έφτασα τρέχοντας στο αεροδρόμιο ενω φώναζαν το όνομα μου πριν κλείσουν οι πόρτες και φύγει το αεροπλάνο. Αφού στο Chekin μου ειπαν οτι "χάσατε την πτήση" τελικά...με την ψυχή το στόμα και "κατοστάρι" σε όλο το αεροδρόμιο, μπήκα "στο και ενα" στο αεροπλάνο!! Γιατί; Γιατι Η ΑΛΗΤΑΡΕΙΑ του προαστιακού(δηλαδή οι συνδικαλισταράδες) μας γράφει ΟΛΟΥΣ στα παπάρια της (αδιαφορώντας εαν πάμε ή δεν πάμε στη δουλειά μας ή όπου αλλού).
Σκηνή επιστροφής. Ειναι χαράματα πάλι. Μας είπαν οτι είχαν απεργία άπαντες και βρήκα ενα φίλο να κάνει παράκαμψη τη διαδρομής του για να με αφήσει κοντά στο σπίτι μου. Τελικά βλέπουμε οτι υπήρχαν ταξί, οπότε για να μην ταλαιπωρήσω το φίλο, λεω "ας πάρω ταξί". Με το που ξεκινάμε, αρχίζει ο ταξιτζής μια απίστευτη σκηνή, οτι έβαλε λάθος κωδικούς στο ταξίμετρο και δεν λειτουργεί και δεν μπορεί να το...φτιάξει!! Αρα, θα με πήγαινε χωρίς "να γράφει το ταξίμετρο". Τέλος πάντων λέω, πόσα θα μου πάρει - κίνηση δε τρεις χαράματα, μηδεν. Πόσα μου πήρε; 50 ευρώ για μια απόσταση που δεν θα έπρεπε "ούτε με σφαίρες" να πάρει πάνω απο 20-25 ευρώ. Μου λέει "να γράψω μια απόδειξη"; Του λέω κράτα και τα λεφτά και την απόδειξη για τα κόλυβα σου. Είστε λεχρίτες...ΑΥΤΟΙ είναι η κρίτρινη φυλή της αηδίας. Πήρε διπλάσια χρήματα με ενα φτηνιάρικο κόλπο. Θαρρείς και θα σωθεί με αυτά...Προφανώς κάποιος που θα εχει μεγαλύτερη όρεξη, θα τον...τακτοποιήσει καταλλήλως. ΑΥΤΗ είναι η κωλο-ελλάδα μας με τους κωλο-έλληνες. ΑΥΤΟ το μαύρο χάλι, υπερασπίζονται οι "αγανακτισμένοι"!! ΑΥΤΗ την Ελλάδα που πρέπει να αφήσουμε πίσω μας, υπερασπίζονται όσοι απεργούν και....διαμαρτύρονται. Χαλάλι τους, αλλά μακρυά μας...

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter