»Επιστροφή στο i-Reporter


Εδω ενα φύλλο απο τις σημειώσεις μου στη διάρκεια της συζήτησης τέλος Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου στα κεντρικά γραφεία της Bank of China στο Πεκίνο - συνήθως τέτοιες σημειώσεις καταστρέφονται ή "βγαίνουν" αρκετά χρόνια αργότερα για ιστορικούς λόγους. Την δημοσιεύω τώρα αυτη τη σελίδα, εδω ανεπίσημα στο Blog μου, για ενα απλό λόγο - καθώς κοίταζα κάποια χαρτιά μου. Οτι είδα - και θυμήθηκα - οτι μας ειπώθηκε οτι το 2010 είχαν διαθέσιμα 1,97 τρις δολ και οτι ήδη το 2011 το ποσό θα έφθανε τα 3 τρις δολ, ενω η προσέγγιση τους ήταν - με βάση τις δικές τους αναλύσεις και εκτιμήσεις - οτι "η Ελλάδα πάει καλά" και οτι απόφαση τους ήταν "να σας βοηθήσουμε στην ανάπτυξη σας". Οπως χαρακτηριστικά άκουσα, η συγκεκριμένη τράπεζα είναι η ΠΡΩΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ αλλά χωρις παρουσία (ακόμη) στην Ελλάδα (η Ελλάδα για τις διεθνείς αγορές δείχνει να είναι κάτι σαν...περίπτερο). Και οτι εχουν μια κάποια συνεργασία μόνο με την Εθνική Τράπεζα. Επίσης οτι ήταν η στιγμή που διερευνούσαν ΠΟΙΑ χώρα θα έπαιζε τον ρόλο του στρατηγικού εταίρου στην Νοτιοανατολική Ευρώπη για την Κίνα. Φυσικά έγινε σημαντική συζήτηση για όλα αυτά. Την ώρα που γίνεται ο...κακός χαμός στις ΗΠΑ, στην Ευρωζώνη, τα ασιατικά χρηματιστήρια και η Βρετανία ετοιμάζεται να βυθιστεί στο χάος, τέτοιες κρίσιμες για την Ελλάδα συζητήσεις, έχουν την αυτονόητη σημασία τους. Και παραθέτω μια σελίδα απο τις σημειώσεις μου ως "ντοκουμέντο" της σχετικής συζήτησης και για να υπογραμμίσω την σοβαρότητα και σπουδαιότητα τους (και οσων κατα καιρούς υποστηρίζω στα άρθρα μου στο i-R). Κάπου φαίνεται και στις δικές μου αυτές σημειώσεις "αγορά ελληνικών ομολόγων" ως πρόταση της Bank of China...Αλλα είπαμε, είναι δημοσιογραφικές σημειώσεις με μολύβι...(θα μπορούσα να σβήσω διάφορα - προτίμησα όπως κατέγραψα εκείνη την ώρα αυτη τη σελίδα, να την δημοσιεύσω...)

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter