»Επιστροφή στο i-Reporter

Θα κάνω μια μικρή...παράκαμψη των αναρτήσεων που ήθελα να γράψω. Οι εξελίξεις στις ζωές όλων μας, είναι καταιγιστικές και καθοριστικές(και θα συνεχίσουν για καιρό...). Απλά θα ήθελα να καταγράψω σε αυτό το "ημερολόγιο" μια υπογράμμιση: οτι δεν ήμουν,δεν ειμαι και δεν θα είμαι πολιτικάντης...και γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου (διαχρονικά)

τζιτζιφιόγκους,λιμοκοντόρους,νταβατζήδες,εκβιαστές,λαμόγια, "σκυλάκια του καναπέ" που το παίζουν "δήθεν" και "κάποιοι ή κάποιες" και διάφορα άλλα ασπόνδυλα "πράγματα" κλπ που περιφέρουν την ανυπαρξία τους αναζητώντας "άλλοθι ύπαρξης". Λογαριασμό δίνω μόνο στη συνείδηση μου και στους πραγματικούς φίλους και συντρόφους της ζωής. Με αυτό το σκεπτικό, "καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται". Στην υγεία μας...

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter