»Επιστροφή στο i-Reporter

Καθώς στη γειτονιά μας "έπιασαν δουλειά" πάλι τα βομβαρδιστικά και μαίνεται ο...ανθρωπιστικός πόλεμος, τι μου έλεγε (και μου θύμισε) ένας φίλος; Ότι ο Μουαμάρ Καντάφι μιλάει ΑΠΤΑΙΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ και τα αρχαία ελληνικά επίσης, καθώς έχει τελειώσει και τη σχολή εμποροπλοιάρχων του Λιμενικού Σώματος το 1968 (επί δικτατορίας). Το ερώτημα είναι γιατί...αίφνης αποφάσισαν να τον διώξουν από τη Λιβύη; Έχω ακούσει διάφορες εκδοχές που έχουν πολύ ενδιαφέρον παρασκήνιο. Θα πω τη γνώμη μου όταν έχω κάτι "πιο συγκεκριμένο" (αν και φαίνεται οτι έχει σχέση με το γενικότερο ανακάτεμα της τράπουλας σε παγκόσμιο επίπεδο). Όσο για τις πολεμικές επιχειρήσεις, φαίνεται απλά να θέλουν να τον περιορίσουν σε κάποια περιοχή της Λιβύης στην έρημο ή να πάει σε κάποια γειτονική αφρικανική χώρα...Εκτός κι αν αλλάξουν τα σχέδια και αποφασίσουν να κατέβουν στη Γη "α λα Ιρακ".

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter