»Επιστροφή στο i-Reporter

Στις 16 Φεβρουαρίου 2010 - εδω περίπου δηλαδή και ενα χρόνο - ξεκίνησα να (ξανα)γράφω στίχους για να μελοποιήσω ενα κύκλο τραγουδιών (για την...πλάκα και το κέφι μας). Τα πράγματα ήρθαν έτσι που μουσική έγραψα για ορισμένα απο αυτά...τα άλλα απλά μείνανε ως...στίχοι και κάποιες πρώτες "μελωδίες". Το κυνήγι της καθημερινότητας δεν άφηνε πολλά περιθώρια γι αυτό το έργο. Λέω λοιπόν να δημοσιεύσω τους στίχους αυτού του έργου που το ονομάζω "Ηλιος Χλωμός" και όποιος ή όποια εμπνευστεί, όποτε κι αν συμβεί αυτό,ας τους μελοποιήσει επίσης. Οταν εγώ - ελπίζω κάποια στιγμή - τελειώσω τη δική μου "μελοποίηση" και τα ηχογραφήσω (με δικά μου μέσα) θα τα "ανεβάσω" (σε διάφορους ιστοτόπους). Πρόθεση μου είναι στίχοι, μουσική, παίξιμο των οργάνων, ενορχήστρωση, ερμηνεία, ηχογράφηση να γίνουν αποκλειστικά όλα μόνο απο μένα! Προφανώς δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός - κάθε άλλο. Όύτε καν...ψώνιο. Αλλά έχω την αίσθηση οτι όταν είσαι ερασιτέχνης εραστής της τέχνης, πρέπει να αναζητάς τις δικές σου διαδρομές, όρια και προσεγγίσεις. Να δημιουργείς, να είσαι απλά δημιουργός. Τότε νομίζω οτι αξίζει η προσπάθεια, οχι για να "πουλήσει" αλλά για να...φωτίσει έστω "χλωμά μια...ηλιαχτίδα" στις ψυχές και τις καρδιές μας. Θα δημοσιεύσω λοιπόν - καταρχήν - τους στίχους του έργου "Ηλιος Χλωμός".

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter