»Επιστροφή στο i-Reporter

Πολύ κουβέντα για τον "φράχτη" στα σύνορα, στον Εβρο. Σε μια Ελλάδα όπου τίποτε απολύτως δεν φυλάσσεται. Πρώτα απο όλα το ίδιο μας το σπίτι. Ερώτηση: Υπάρχουν σύνορα; Υπάρχει στρατός; Δουλευόμαστε και απο πάνω; Ουτε σύνορα υπάρχουν, ούτε φύλακες, ούτε στρατός. Απολύτως τίποτε. Υπάρχουν κάποιοι που παίρνουν ενα..μισθό απο το κράτος και πάνε "8ωρο" για τα μάτια του κόσμου. Εχω φυλάξει σκοπός στον Εβρο. Εχω κάνει "πλωτά". Εχω διασχίσει με τα πόδια τα βουνά στα σύνορα με τη βουλγαρία. Εχω κάνει σε φυλάκιο, μέρα νύχτα. Στον Αρδα. Σε άλλες εποχές, πιο...άγριες (στρατιωτικά). Ως Θρακιώτης, ξέρω καλά την περιοχή.Εχω κολυμπήσει πολλές φορές στον Εβρο και τον Αρδα.Εχω δουλέψει αρκετά καλοκαίρια στα χωράφια και στα χωριά. Αυτά που ακούω, είναι χοντρές μαλακίες. Πριν δυο τρία χρόνια πήγαμε εκδρομή στο Μπέλλες, στα οχυρά του 1940. Μείναμε στη Λίμνη Κερκίνη. Περάσαμε με τα πόδια στη Βουλγαρία. Πεζοπορία στο βουνό. Μετά με τζιπ, μέρα και βράδυ.ΠΟΥΘΕΝΑ ούτε δείγμα φύλαξης ή στρατού. Πήγαμε σε όλα τα στρατιωτικά μας φυλάκια. Πουθενά στρατός. Καμμια φύλαξη. Τουριστικά αξιοθέατα τα σύνορα. Αυτό ναι. Ο...φραχτης. Που θα μπει; Μέσα στο ποτάμι; Πλωτά στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπως μας προτείνουν οι Ολλανδοί (επειδή αυτοί είναι...εκατο μέτρα κατω απο τη θάλασσα και στην πρώτη φουσκοθαλασσιά δεν θαυπάρχουν καν). Θα σας διηγηθώ μια ιστορία προχθές το βράδυ στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Κάνιγγος, πέντε μέτρα μακρυά απο τα σκαλοπάτια του...Υπουργειου Ανάπτυξης. Για να δείτε τι εννοώ...

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter