»Επιστροφή στο i-Reporter

Είναι χαρά και τιμή για μένα και τους συνεργάτες μου στο i-R που ο Μάρκος Μουζάκης (απο το ΠΑΡΟΝ και τη στήλη του) θεωρεί οτι το i-Reporter είναι ενα απο τα διαδικτυακά εκείνα νέα μέσα ενημέρωσης που....αφήνουν πίσω τα παραδοσιακά media και χαράζει το νέο δικό του μηντιακό μέλλον...- Αυτό που έχω να πω εγώ για το i-R σε αυτή τη φάση είναι οτι ετοιμαζόμαστε με όλη την ομάδα μας ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες εποχές που ανατέλλουν...(όταν έρθει η ώρα θα πούμε περισσότερα). Επίσης - προσωπικά - έχω να παρατηρήσω οτι η σημερινή κρίση στην δημοσιογραφία, ήταν αναμενόμενη (για πολλούς λόγους που εχω αναλύσει πολλές φορές) και αυτή η...φούσκα των δηθεν "δημοσιογράφων" κάθε είδους, καιρός είναι να κατασταλάξει. Λυπάμαι εαν ορισμενοι,-ες ΔΕΝ γνωρίζουν τι σημαίνει δημοσιογραφία, δεν εχουν ήθος, αγωγή και παιδεία, δεν ξέρουν γράμματα, ξεχειλίζουν απο εμπάθειες και προσωπικές κακίες...ΑΥΤΟ οχι μόνο δεν είναι δημοσιογραφία, αλλά είναι ο ορισμός του τι ΔΕΝ είναι ενας δημοσιογράφος. - Ευτυχώς στο νέο μηντιακό τοπίο θα επιβιώσουν οι πραγματικοί επαγγελματίες της δημοσιογραφίας - που σίγουρα αυτό το "τοπίο" δεν θα προέλθει εύκολα - και (θα) έχουν να κερδίσουν πολλά (τότε)...Και το i-R είναι και θα είναι "στην πρώτη γραμμή" των μαχών...(κάθε είδους).

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter