»Επιστροφή στο i-Reporter

Καταρχήν κάτι γενικότερο: Για να αντιμετωπιστεί με επιτυχία μια τέτοια οικονομική κρίση, σε συνδυασμό με την κρίση του τύπου - που δεν είναι μόνο οτι "αλλάζει το γήπεδο" και το μέλλον είναι "τα δίκτυα" - θα πρέπει να έχει υπόψη κανείς και οτι στην Ελλάδα υπάρχει πρόβλημα ποιότητας δημοσιογραφίας και δημοσιογράφων αφού οι εκδότες που αποχωρούν ήθελαν απλά "πόδια, χέρια και ατζέντα και δημοσχετίστες των copy-paste δελτίων τύπου". Το πρόβλημα δεν είναι...κοπτοραπτικής (κόβουμε άρον άρον ό,τι βλέπουμε μπροστά μας και πετάμε απο το...παράθυρο όποιους δεν μας αρέσουν). Το πρόβλημα αντίθετα είναι "υψηλής χειρουργικής απο χειρούργους που έχουν το λιγότερο μάστερ". Δηλαδή το συμμάζεμα,μάζεμα και νοικοκύρεμα και η επιθετική ανάπτυξη με ανθρώπους απολύτως επαγγελματίες και "καθαρούς" που θα έχουν όραμα και στόχο, σαφώς αναπτυξιακό. Η φυγη προς τα εμπρός, απαιτεί γνώση, δύναμη και οραματικό σχέδιο. Αλλιώς...όσα "βαθιά λαρύγγια" και να φωνάζουν ή να κλαψουρίζουν ή να βυσσοδομούν, το αποτέλεσμα θα είναι...ακόμη χειρότερο.

Κατα την ταπεινή μου γνώμη θέλει "έναν καπετάνιο με γνώση, πείρα, σχέδιο και όραμα" να στρίψει καταρχήν το τιμόνι απο το καράβι που πάει ολοταχώς στα...βράχια και να πετάξει ως...σαβούρα εκείνους που δεν κάνουν γι αυτή τη δύσκολη δουλειά. Η κατάσταση είναι έκτακτης ανάγκης και πρέπει να την χειριστούν όσοι το μπορούν. Διαφορετικά το...σύνδρομο του Τιτανικού, βοά...Και η δική μου αγωνία, ως απλός εργαζόμενος είναι οχι απλά να διασωθούν θέσεις εργασίας, αλλά ΟΛΟ το "μαγαζί" με επιθετκή ανάπτυξη.

Καταλαβαίνω οτι και μόνο η παρουσία μου στενοχωρεί ορισμένους! Τι να κάνω;

Οσο αφορά τώρα για τον Makiaveli: Η αλήθεια είναι οτι η...ειρωνία δέν είναι καλός σύμβουλος για κάποιον μάλιστα που δεν γνωρίζετε. Για ποιά...προβολή μου λέτε οτι σας εκνεύρισε; Στο προσωπικό μου Blog επειδή έβαλα μερικές φωτογραφίες μου; Γιατί πουθενά αλλού ΔΕΝ "προβλήθηκα" (και στο φινάλε ως ελεύθερος επαγγελματίας και δημοσιογράφος που ζει απο την υπογραφή του, καλό είναι να είσαι...γνωστός). Οχι, δεν γνωρίζω ποιους συνεργάτες μου εξόργισα για την...προβολή μου. Γνωρίζω ποιοί συνεργάτες "μου" θεώρησαν την δική μου και απλή παρουσία....απειλή γι αυτούς!

Τέλος ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, όντως εκει στη ΝΕΠ σας παρακολουθούν άρα "πιστώνεστε" αυτό που λέτε για τα περιοδικά και προφανώς πρόθεση μου - στο μέτρο του εφικτού και δυνατού - είναι να συμβάλλω πάντα θετικά, στο να πάνε καλύτερα τα πράγματα....

Αυτά προς το παρόν.

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter