»Επιστροφή στο i-Reporter

Και το καλοκαίρι του 1989, η πολιτική ζωή της χώρας έβραζε. Το ΠΑΣΟΚ τον Ιούνιο εκείνης της χρονιάς παρέδωσε την εξουσία που κατείχε απο τον οκτώβριο του 1981. Και ο Κ.Μητσοτάκης, με την μεσολάβηση του Κ.Μπακογιάννη και του Μ.Ανδρουλάκη έκανε το "γάμο της εκατονταετίας" με Φλωράκη-Κύρκο για την συγκυβέρνηση Τζανετάκη, με στόχο τον Α.Παπανδρέου (που ήταν άρρωστος) και το ΠΑΣΟΚ. Εξεταστικές, προανακριτικές και η λέξη "κάθαρση" δονούσε τον αέρα. Εκείνη την εποχή μεταξύ άλλων εργαζόμουν στο περίφημο "Ράδιο Αθήνα", μόλις είχε επιτραπεί η ελεύθερη ραδιοφωνία και έκανα 1 με 2 κάθε μεσημέρι μια πολιτική εκπομπή. Ηταν συγκλονιστική εμπειρία. Ελεγα "πες τε μου τι καιρό κάνει έξω" και έσπαγε το...τηλεφωνικό κέντρο(ήταν τόσο το πάθος και η ένταση της εποχής εκείνης). Ο σταθμός ήταν Ο ΜΟΝΟΣ τότε που υποστήριζε τον Α.Παπανδρέου. Και στα μικρόφωνα του φιλοξενούνταν κυρίως βουλευτές και στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Η κατάσταση ήταν πολωμένη. Ενα μεσημέρι είχα καταφέρει να φέρω στο στούντιο για συζήτηση τον βουλευτή της ΔΗΑΝΑ και πρώην υπουργό Πολιτισμού της ΝΔ τον αείμνηστο Δημήτρη Νιάνια. Εναν πραγματικά εξαίρετο συνομιλητή για μια ήπια, πολιτισμένη συζήτηση. Τι το ήθελα....Απο τον επάνω όροφο, άκουγε στο ραδιόφωνο, ο ιδιοκτήτης Γιώργος Κουρής, τον οποίο εγώ δεν γνώριζα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Σε κάποιο μουσικό διάλλειμμα βγαίνω έξω να πω κάτι στον ηχολήπτη και βλέπω κάποιον να ανοιγει την δεύτερη πόρτα και να ορμάει επάνω μου βρίζοντας...απο αυτοάμυνα - εκείνη την εποχή είχα και καφέ ζώνη στο καράτε - απέκρουσα την επίθεση και βρίζονατς κι εγώ χειρότερα απο αυτόν πιαστήκαμε στα χέρια...τρόμαξαν να μας χωρίσουν...ο,τι βρισιές ξέραμε τις λέγαμε ο ενας στον άλλο...αλλά εγώ δεν ήξερα γιατί η επίθεση ούτε με ποιόν πλακώνουμε...μπαίνει στη μέση και ο διευθυντής τότε του σταθμού, ο καλός φίλος Κώστας Γερονικολός και τότε κατάλαβα οτι ήταν ο Γιώργος Κουρής...παίρνω τα πράγματα μου και φεύγω απο το σταθμό, αφήνοντας στη μέση τη συζήτηση και την εκπομπή...Ολο αυτό γιατί; Γιατί ο Γιώργος Κουρής θεώρησε οτι θα έπρεπε να του πιω το αίμα, θα έπρεπε να τον βασανίσω, θα έπρεπε να αναδείξω την "κακή δεξιά" κλπ κλπ Μετά απο μια βδομάδα με παίρνει στο τηλέφωνο ο Γερονικολός και μου λέει "έλα γύρνα...έτσι είναι ο κουρής...ήδη το ξέχασε...". Οντως ξαναγύρισα και συνέχισα τις εκπομπές....Και με τον Γιώργο Κουρή συναντήθηκαμε πολύ αργότερα, σε άλλες ενδιαφέρουσες ιστορίες....και φυσικά φιλικά - και προσωπικά έχω να πω οτι είναι "μπεσαλής" και "εντάξει τύπος". Και κάποια στιγμή διηγούμενος άλλες συνεργασίες μας, θα γίνει αντιληπτό τι εννοώ...

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter