»Επιστροφή στο i-Reporter

Θα ήταν το 1999.Εκδότης και διευθυντής της καθημερινής «Αθηναϊκής» ο Σπύρος Καρατζαφέρης ("γάτα με πέταλα"...και την εποχή εκείνη "στα φόρτε του"). Έγω αρχισυντάκτης του πολιτικού ρεπορτάζ. Δυο φοβερά και αξέχαστα χρόνια (απρίλιος 1997 μέχρι ιούλιο 1999)- νομίζω για όλους όσους είχαν την χαρά να μετέχουν σε εκείνο "το σχολείο" (κάτω απο απίστευτες συνθήκες έντασης και δουλειάς...). Ενα βράδυ με φώναξε στο γραφείο του και μου ζήτησε - διερευνητικα, αλλα στην ουσία ως...εντολή - μετά το τέλος του κλεισίματος του φύλλου της εφημερίδας(περίπου στις 11 το βράδυ συνέβαινε αυτό) να δω εναν φάκελο με έναν άνθρωπο που θα μου τον παρουσίαζε. Μου είπε οτι ήταν άκρως εμπιστευτικό. Ενιωσα οτι "κάτι δεν πάει καλά"(ξέρετε απο αυτές τις περίεργες συζητήσεις...). Μετά απο 7-8 ώρες συνεχόμενης ενημέρωσης μου απο τον άνθρωπο σε κάποιο γραφείο το μόνο που του είπα (ενω ειχε για τα καλά ξημερωσει χωρις να φυγω απο την εφημεριδα) ήταν: «Δεν σε είδα ποτέ...δεν μιλήσαμε ποτέ...δεν είδα τίποτε...εγω δεν μπορώ να κυκλοφορω με ένα συνταγμα απο τανκς, αλλά και πάλι νομιζω θα με ανατιναξουν μαζι με ολο το τετραγωνο...". Φυσικα το σεβάστηκε ο άνθρωπος και....εξαφανίστηκε. Οπως και ο Σπυρος δεν μου ανέφερε...κουβέντα. Τα λέω όλα αυτα (έτσι γενικα και...αόριστα) για να πω οτι η δημοσιογραφία, δεν είναι μια ουδέτερη δουλειά (πχ να σερβίρεις καφέ). Ούτε εμπλέκεσαι σε καβγάδες επιχειρηματικούς ή άλλους, έτσι στα καλά καθούμενα. Και η πείρα και εμπειρία στην δημοσιογραφία είναι εμπειρία ζωής και εμπιστοσύνης. Και διαρκής αγώνας. Ισως ένας άλλος στη θέση μου τότε, θα μίλαγε για "τεράστια δημοσιογραφική επιτυχία". Θα έβλεπε το τυρι, αλλά οχι τη...φάκα. Και δυστυχώς ο δρόμος είναι σπαρμένος μόνο με...φάκες. Και τα όποια τυριά υπάρχουν στο δρόμο, είναι για να σε οδηγήσουν στη...φάκα. Προσοχή λοιπόν....

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter