»Επιστροφή στο i-Reporter

Για μένα, πριν απο λίγο έκλεισε αυτός ο κύκλος εργασίας στη ΝΕΠ που είχε ανοίξει πέρυσι το Σεπτέμβριο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ΝΕΠ κ.Πέτρο Κυριακίδη και τον κ.Γιώργο Κυριακίδη για την στήριξη και εμπιστοσύνη που με περιέβαλλαν. Απο την πλευρά μου προσπάθησα να φανώ αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης σε ό,τι μου ανατέθηκε. Δεν είναι καιρός ούτε για απολογισμούς, ούτε για πίκρα. Είναι καιρός πολέμου, είναι συνθήκες έκτακτης ανάγκης και το μέλλον είναι μπροστά. Ολοι διδασκόμαστε απο λάθη και παραλείψεις. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου όλους τους συνεργάτες μου (δημοσιογράφους και διοικητικούς υπαλλήλους) , για όλους αυτούς τους έντονους μήνες της κοινής προσπάθειας. Κι αν κάπου υπήρξα εγώ "φάουλ", ζητώ συγνώμη. Δεν έγινε απο πρόθεση.

Καλό καλοκαίρι σε όλους και σε όλες και απο Σεπτέμβριο πιο δυνατά μπροστά...

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter