»Επιστροφή στο i-Reporter

Μιας και είμαστε σε εκείνη την εποχή (στις διηγήσεις μας) - και καθώς πλησίαζαν τα Χριστούγεννα του 1995 - δέχθηκα ενα τηλεφώνημα που δεν το περίμενα. Ηταν ο Κώστας Σκανδαλίδης, γραμματέας τότε του ΠΑΣΟΚ, που ήθελε να συναντηθούμε στο γραφείο του στην ιστορική Χαριλάου Τρικούπη. Πράγματι κανονίσαμε μια συνάντηση για τις επόμενες ημέρες, προς το το βράδυ. Προς μεγάλη μου έκπληξη μου πρότεινε να αναλάβω το γραφείο τύπου του ΠΑΣΟΚ (ο Ανδρέας ήταν στο Ωνάσσειο και εκείνη την εποχή όλα ηταν...μεταβατικά). Ηταν μια πρόταση που ήδη είχε συζητηθεί μου είπε. Προχώρησε και σε συγκεκριμένη επαγγελματική πρόταση. Φυσικά επιφυλάχθηκα να απαντήσω γιατί τότε ήμουν πολιτικός συντάκτης στον Planet και τον "Επενδυτή". Το συζήτησα αναλυτικά με τον τότε ιδιοκτήτη των μέσων που εργαζόμουν τον Μιχάλη τον Ανδρουλιδάκη (τότε πανίσχυρος...ανερχόμενος "μηντιάρχης" που κοίταζε τη θέση του...Λαμπράκη) και τον διευθυντή τότε (σήμερα και εκδότη) του "Επενδυτή" τον Νίκο τον Φελέκη. Εγω ΔΕΝ ήθελα να αποδεχτώ την τιμητική πρόταση γιατί ήμουν ακομα πολύ μικρός και...διψασμένος για την δημοσιογραφία για να μετακομίσω στην...πολιτική. Ο Ανδρουλιδάκης το έβλεπε αλλιώς. Αποτυχημένος οικονομικός συντάκτης, αλλά ένας εξαιρετικός επιχειρηματίας εκείνη την εποχή, το έβλεπε ως...επενδυση και μπίζνα και...προσβάσεις. Τελικά μας πρόλαβαν οι εξελίξεις και ο Σημίτης...και έτσι δεν έγινε αποδεκτή εκείνη η πρόταση...αλλά η συνέχεια έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον....

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter