»Επιστροφή στο i-Reporter

Την...τιμητική μου είχα σήμερα το απόγευμα απο το "γαλάζιο" "Μακιαβέλη"(όνομα και πράγμα). Ποιος την χάρη μου. Αρκεί να έγραφε και σωστά το επίθετο μου. Καραμπάσης, μακιαβέλη μου(στο στρατό ένας αγράμματος λοχίας με φώναζε Καράμπαση...). Οσο για τα υπόλοιπα. Τιμή μου και καμάρι μου που ανέλαβα "για ενα φεγγάρι" ως Διευθυντής Σύνταξης της "Ισοτιμίας". Γιατί εκείνη την περίοδο - ανέλαβα οκτώβριο και αποχώρησα αρχές φεβρουαρίου - η "Ισοτιμία" απο 6.000 φύλλα πήγε στις 15.000 φύλλα και 1η στον οικονομικό τύπο(εγω την άφησα πρώτη πάντως). Πιστεύω οτι έχει μια πολύ επαγγελματική ομάδα που εκείνη την περίοδο το έδειξε περίτρανα. Και ναι χαίρομαι που δούλεψα μαζί τους. Οσο για το "πασοκικό" παρελθόν μου, είναι πασίγνωστο οτι ΠΟΤΕ δεν υπήρξα μέλος οποιουδήποτε κόμματος. Απο εκεί και μετά το βιογραφικό μου είναι επίσης γνωστό και προσβάσιμο στους πάντες.

Στη "Σφήνα" υπήρξα απλός πολιτικός συντάκτης (εαν βρείτε το ονομα μου σε οποιαδήποτε ταυτότητα να μου το δείξετε), οσο για τις...στρατηγικές κλπ του ομίλου της ΝΕΠ δεν νομίζω να έχω την παραμικρή ιδιότητα, ούτε φυσικά μετέχω σε κάποιο "τυπικό ή άτυπο όργανο". Είμαι ενας απλός εργαζόμενος.
Δεν γνωρίζω απο που εκπορεύεται ο...μακιαβέλης για όλα όσα γράφει. Οσο για τις φωτογραφίες μου...αφού είναι συλλεκτικές ας τις κρατήσει να κάνουμε όλες μαζί αργότερα μια έκθεση φωτογραφίας (θα του δώσω κι άλλες).
Και παράκληση: Πριν γράφετε για κάποιον τόσο...βαθυστόχαστα, δεν ρωτάτε πρώτα πως τον λένε τον άνθρωπο;

0 σχόλια »

Δημοσίευση σχολίου

»Επιστροφή στο i-Reporter